кандидат економічних наук, професор, професор кафедри промислового маркетингу
1995 р. закінчив Національний технічний університет України «Київський Політехнічний Інститут» за спеціальністю «Автоматизовані системи обробки інформації і управління». 1995 р. закінчив Національний технічний університет України «Київський Політехнічний Інститут» за спеціальністю «Маркетинг у виробничій сфері». 2000 р. захистив кандидатську дисертацію на тему «Методичні основи сегментації ринку».
Викладає дисципліни: «Маркетинг: теоретичні основи маркетингу», «Маркетинг: Фундаментальний маркетинг», «Промисловий маркетинг», «Поведінка споживачів»,«Поведінка споживачів на промисловому ринку», “Управління поведінкою споживачів у цифровому середовищі”, “Маркетингові дослідження”.
Веб-сторінка викладача: https://intellect.kpi.ua/profile/zov47
Отримано сертифікацію «Основи антикорупції для всіх і кожного» у грудні 2023 р. Сертифікат